vineri, 1 mai 2015

Welcome back my sweet May !

Sursa foto 
     Pentru mine luna mai este luna mea de suflet, pe care o astept cu drag un an intreg, luna in care primavara isi atinge apogeul, soarele imi zambeste, iar superbele floricele ma saluta si imi infrumuseteaza chiar si cea mai trista zi. De fiecare data aceasta luna vine insotita de cele mai placute surprize .
    Luna mai pentru mine reprezinta si ziua mea de nastere, 7 mai, o cifra magica, ce in fiecare an imi aduce numai bucurii. De obicei imi place sa o sarbatoresc cu o sedinta foto deoarece eu consider ca fotografiile sunt eterne, in timp ce momentele efemere :)
    Anul 2015 mi-a daruit pana in momentul de fata cele mai frumoase amintiri si simt ca va fi cel mai bun din viata mea de pana acum. Mi-am propus ca acest an sa insemne atingerea potentialului meu maret, pe care l-am cam neglijat pana acum, spre marea mea rusine :( Cu toata tristetea si capul plecat, trebuie sa recunosc ca am prostul obicei de a ma apuca de un proiect cu mult entuziasm, numai sa renunt la primul obstacol. Probabil se datoreaza faptului ca am pus prea mare pret pe parerea altora, blocandu-mi vocea interioara pentru a da glas celor exterioare. Not a smart move you know ! Mai am mult de lucru la acest capitol, dar macar constientizez ce am de facut in continuare. Vreau mai mult decat orice sa traiesc viata la care visez si nu una care mi-a fost impusa. Imi doresc sa realizez lucruri marete, sa fac ceea ce iubesc si sa iubesc ceea ce fac, sa influentez destine, sa motivez, sa intind o mana de ajutor, sa las ceva bun in urma mea oriunde m-as afla.Vreau sa cunosc fericirea si implinirea pe toate planurile, dar mai ales sa le daruiesc si celor care au cea mai mare nevoie de acestea .

   


     Pot spune ca sunt cu adevarat binecuvantata in ultima perioada ! Am parte de cei mai minunati oameni, ce reusesc sa stearga amintirile neplacute si dureroase cauzate de altii. Dumnezeu imi arata constant ca imi este alaturi la fiecare pas si are grija de mine, daruindu-mi fix ceea ce am nevoie in cele mai grele momente. Situatii, oameni, gesturi marunte, simple mesaje, cuvinte rostite din suflet, dar care pentru mine reprezinta mult mai mult decat consider ca as merita. Sunt atat de iubita si adorata incat nu imi va ajunge o viata intreaga sa dau inapoi tot ce primesc !
      Have an amazing month my darlings !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu