vineri, 13 iunie 2014

Iubeste-te pe tine insuti si lasa-i pe ceilalti sa faca ce vrei tu


    Acesta este titlul cartii scrise de Larry Crane ce mi-a schimbat viata si mi-a deschis apetitul pentru alte cartii de dezvoltare persoanala. Datorita ei am inceput sa vad lumea cu alti ochi si sa constientizez ca numai de mine depinde felul in care ma simt si ca ceilalti nu merita sa aiba nici o putere asupra mea.

    "Omul plin de iubire dispune de cea mai puternica forta din univers. A iubi echivaleaza cu a fi puternic."

    "Tu te poti bucura de tot ceea ce iti doresti, de intreaga iubire si fericire din Univers si de toate roadele acestora. Ia acum decizia sa practici iubirea. Incepe cu tine insuti. Scopul meu suprem este sa invat sa ma iubesc neconditionat. "

   "Orice lucru pozitiv care se intampla in viata ta reprezinta un castig. Proiecteaza-ti iubirea asupra fiecarui castig, oricat de marunt ti s-ar parea la prima vedere. Devino constient de aceste castiguri si noteaza-le. In acest fel se vor multiplica la infinit."

    "Motivul pentru care nu m-am bucurat pana atunci de fericire era ca imi dorisem ca ceilalti oameni sa ma iubeasca. Din cauza acestei asteptari, fericirea mea era incerta si efemera, motiv pentru care, motiv pentru care m-am simtit multa vreme mizerabil."

    "Mi-am dat seama ca singurele momente in care am fost cu adevarat fericit au fost cele in care eu am fost cel care emana iubire, nu in cele in care m-am bucurat de iubirea altora."

   "Fericirea este consecinta iubirii pe care o emanam. Daca imi pot amplifica iubirea, imi pot amplifica simultan si starea de fericire."

   "Realizarea faptului ca fericirea, starea de sanatate, bogatia si pacea interioara sunt determinate de capacitatea omului de a iubi a fost marea revelatie a lui Lester Levenson si darul lui pentru noi toti. Lester si-a petrecut restul vietii ajutandu-i si pe alti oameni sa descopere secretul care i-a fost revelat."

    "Iubirea umana este egoista si nu are nimic de a face cu iubirea divina, care este complet altruista si neconditionata. Iubirea reala se adreseaza intregului Univers, nu doar unei persoane de care te simti atras. Ea integreaza toti oamenii din lume, nu doar un singur individ. Iubirea reala, divina, este sinonima cu acceptarea neconditionata a tuturor fiintelor din Univers."

    "Marea majoritate a oamenilor confunda iubirea cu aprobarea egoului lor. Aceasta nu este insa o iubirea reala, de aceea ea nu ofera o satisfactie pe termen lung. "

   "Iubirea este sinonima cu daruirea lipsita de orice fel de atasament, fara asteptarea de a primi ceva in schimb."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu